torsdag 18 april 2013

Ny layout

Jag har haft det på min att-göra-lista under en längre tid, men idag har det äntligen blivit gjort!

En ny layout på den här sidan är gjord, och jag är ganska nöjd med resultatet. Jag har hittat flera funktioner som jag inte sett tidigare, och som jag varit ute efter. Det finns saker som ska finjusteras, men jag är i alla fall nöjd med grunden.

Nu är det bara namnet som ska flyttas och jag ska flytta över sidan till min huvuddomän, så detta då får bli mitt företags första-sida.
Det kräver att jag letar lite i mina gömmor, för att hitta rätt uppgifter från mitt webhotell...

Som synes har jag också gjort om loggan, och det känns helbra! Den tidigare var tjusig, men tog lite för stor plats, och var svår att centrera, den var också för tunn för att synas bra.


Den nya blir tydligare, och lättare att jobba med om man vill ha konturer, den kommer också att synas bättre





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar