söndag 28 april 2013

Samma lika

Är det vardag, eller helg? För mig har det varit samma lika under en lång period nu. Det är hela tiden något inbokat, jobb, skola, jobb, skola, skola, jobb.
Förra helgen tog jag ledigt för att samla ny energi. Det var inte helt fel.

Denna helgen är det fullt ös, med sista sista skolarbetet + jobb + förberedelser inför den tävling jag är med och arrangerar på onsdag, 1 maj. I morgon är det jobb, jobb igen.

Barnen har sett fram emot denna helgen väldigt mycket, eftersom de har dansuppvisning. Jag hann också med att kolla på den igår. De är superduktiga!! Så stolt jag är över dem. Idag är det dags för ytterligare en föreställning.

Nu skolarbete!

 
En enkel modell av en köksinredning, byggd av kapaskivor.
Ett skolarbete som jag gjorde förra året.
Ganska pilligt, noga - men kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar